Julafton!!

Igår hade vi en jätte mysig julafton hemma hos oss, mamna hade hjälpt mig jätte mycket med maten o fixat en massa! Det börja med glögg o fika kl 15 till Kalle! Sedan började vi fixa med maten, åt oss mätta, skrattade och bara myste! Tanken slog mig sent att hjälp Elias tror nog på tomten, vi var 7 st ingen av oss kunde liksom köpa tidningen.. Tommys barn firade hos sin mamma i fjälkinge så vi bytte tomte..Tommy åkte dit sedan kom Ralf hit och var roligaste tomten..gud som vi skrattade! Vi öppnade våra julklappar o alla va nöjda o glada! När mamma o tommy åkte hem vid 21 körde jag, bella o rickard hem till petra o bytte klappar o spela kort! vi ska strax på kalkon middag dit och åå vad gott det ska bli!











Jag fick fina julklappar, av rickards föräldrar fick jag tidningspremeration på 13nr av Amelia, berlock och spegel att ha i handväskan! En peng av Rickards mormor o morfar! Sen vi som sagt mkt tillsammans till bebisen..plus en kamera som man även kan filma med. Av
mamma fick vi oxå mkt till bebisen och jag fick ett armband som jag önskat. Av Rickard en parfym,bodybutter och en lyx behandling på ren hud på 2 timmar! :-) Av bella och petra, farmor fick jag pyjamas, smycke träd, id smink, hudvård. Jag har inte fotat allt ännu men tog några kort nyss..











Bella busade med Robban som vanligt och gav honom två guld fiskar haha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0