Bebis bebis..

Blev mycket gos och snack idag hos fina Tina och hennes lilla Milla♥ Jag hade 1000 frågor men ville höra milda svar haha! Tina hade ingen jätte lätt förlossning, tog tid! Vi fikade och tragga massor! Känns sjukt att vi snart har en sådan liten bebis hos oss! Det var riktigt snö kaos idag trode knappt jag skulle lyckas ta mig till åhus! Mamma hämtade mig hos Tina sen körde vi hem till henne och fika och gjorde inköps lista till julafton! Det hade blåst så mkt så vi kom knappt in..


Tog lite kort på fina Milla oxå!









Hon var så ljuvlig, snäll och sa inte så mkt, verkade väldigt nöjd! Dem ringde från kidscorner o sa vår vagn har kommit, känns overkligt! På sön ska Fredrik ta lite gravid foto på mig,magen och oss ♥ får hoppas där blir ngt fint hihi! kram

Kommentarer
Postat av: Challe

Det klär dig med bebis :)

2012-12-11 @ 08:36:11
URL: http://challekarlsson.blogg.se
Postat av: Linda

Åh vad kul med fotografering :) kommer bli superbra bilder :) ❤

2012-12-11 @ 09:14:10
Postat av: Charlotte

Va kul med fina foton :) Håller med Challe, du klär i att hålla en bebbe :)

2012-12-11 @ 18:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0