-17.5

Brrr kollade nu hur kallt det var ute, trode det stod -7.5 men var visst -17.5 brr..det är vi inte vana vid här hemma! Hört att det ska bli regn o plus grader till helgen hoppas verkligen inte det, då blir det väldigt blött! Döds trött kröp just ner under täcket! Älskligen tränar! Inte konstigt jag gått upp lite på sista veckorna, orkar ju inte röra på mig så länge mera! ibland får jag så ont i ljumskar o mellan benen att jag bara vill lägga mig ner :-/ Fått nya kläder på jobbet alla e så fina i sina västar o scarfsar..jag fick en söt mamma blus med rosett i ryggen


Idag sjöng Bella på riksgymnasiet hos ida o hennes elever det va jätte kul att se! Bella är så grym! Ida strålade likaså hennes elever som hade modevisning, fick tyvärr inga bra foto!


imorgon ska jag på tjejmys fika kl 13, hoppas verkligen att jag orkar! Har ajaj idag.. Barnmorskan sa igår att huvudet låg neråt o rumpan typ vid brösten men att han inte var fixerad utan kunde fortfarande snurra rundor! Kan bara ligga max 2min på rygg sen mår jag illa.. Tänkte nana snart! kraam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0