Tjejmys!

I lördags kom 7glada tjejer till maj med massa goda saker med sig, vi hjälptes åt och fixade lite var perfekt för jag jobbade på dagen oxå.Det blev räkor,kräftor,bröd,kex,ostar,snittar,sallad,dippor,jordgubbspaj till efterrätt, sedan hade sanra köpt massa gotte kan jag säga en hel kasse med allt man kan tänka sig.. och den orkade vi knappt öppna bara så den mumsade vi på lite igår ;-)
 
Det blev mycket snack,skvaller och hemlisar.. Vi alla behövde nog prata av oss mer eller mindre :-)
Va jätte härligt att träffa dem, det går inte gå så långt mellan gångerna bara!
Sofie o Sanra blev sugna på utgång plötsligt, vi höjde musiken och dem fick med sig Bella,Marie o Virre, så dem tjejerna flög in på min toa och fram med borsta,plattång,smink o annat, jag stannade hemma men fick smsa igår att dem hade haft jätte roligt! Bella rastade nog dem "gamla" bra!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder på fina tjejer :))

2012-08-06 @ 09:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0