Malin o Erik!

Idag hade jag en mysig förmiddag med Malin o hennes lille Erik på stan! Vi gick i några affärer men va inte så kul väder så vi gick och fikade och traggade ski! Fick en söt bild på mig o Erik men hittar inte sladden till mobilen som jag behöver för att få över mobil bilderna :-/ lättare på dem sidorna man bara kan skicka över dem liksom men här måste man först lägga dem på datan!
Ibland är jag impad att jag o Malin har så bra kontakt som vi fakiskt har, vi har lärt känna varandra av gemensamma vänner, vi har inte haft samma intresse direkt men ändå har vi lyckats hålla kontakten och vi har himla kul tillsammans när vi ses, vi är skvaller tjejer båda och har stöttat varandra i mycket tuffa och roliga saker!
 
Malin är en riktig kompis <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Använder du inte blogg.se's app? Då kan du ladda upp bilder direkt från mobilen, funkar jättebra! Kram

2012-08-07 @ 16:04:58
URL: http://www.finafiias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0