Helg!!

Nu först lite jobb sedan håller jag helg! I torsdags va jag ledig, vi åkte och hämtade våra pass och kollade resor, blir cypern, åå vad härligt! Bella har lovat o passa hus o fiskar hihi!
 
På kvällen åkte vi hem till Ullis o Peter, vi blev bjudna på grillat och massa goda tillbehör, blev även bjudna på en god efterrätt som deras tjejer gjort mums! Vi snackade mycket om resan och kom fram till att vi valde cypern och det hoteller vi hade preliminär bokat! Underbart! Hade en sper mysig kväll!
 
Nu blir det jobb och ikväll kommer några tjejer hit på räk/kräft mys! Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad härligt med Cypern, där e jättefint :))
Puss

2012-08-04 @ 11:08:28
Postat av: Lisa

Hej!

Jaså vilken Malin då :)
Trevligt att höra att du gillar min blogg.

2012-08-04 @ 21:17:06
URL: http://lisajadeholt.blogg.se
Postat av: Jennie

Tack snälla!! Hoppas du har rätt! =)
Och stort grattis än en gång!!
Har du fått må bra?? =))
Kram!!

2012-08-04 @ 21:18:31
URL: http://jennieohlund.blogg.se
Postat av: Ullis

Tack söta för att ni kom! Så mysigt att få se er o den lilla magen, hi hi! <3

2012-08-05 @ 22:31:40
Postat av: sandra

Hmm lisa kanske kan varit fia mä som tipsat mig..malin sa det inte va hon ;-)

2012-08-07 @ 21:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0