Dagarna som gått..

Då har denna helgen och måndagen snart nått sitt slut.. Hade jätte mysigt hos Anna,Hedda o hunden Wilma i lördags kväll.. Anna bjöd på god mat och vi bara traggade massa skit! Wilma va helt galen i mig som hon brukar vara men va nog lite extra i lör hihi söta hunden!!!
 
I söndags va det stranden eller landön hade lite ångest vad jag skulle välja.. Det blev Landön med sofie o barnen, senare kom Bella och en kompis till henne oxå! Det va ju varmaste dagen i år plus att det mättes till att Kristianstad hade varmast i landet o visst va det hett :-) Jag tycker bara att dessa jädra getingar är hemska man kan inte ens fika,äta eller dricka ngt ute utan att det kommer 100st direkt usch o fy! Räliga djur! Tråkigt att man inte ska kunna sitta ute o fika!
Igår kväll hade vi bara mys hemma sedan, lagade tacos och såg på American Pie Reunin, har man sett dem andra filmerna va denna väldigt rolig då alla skådisar från första filmerna va mä hihi.. Mycket under bältet men väldigt rolig haha!
 
Idag åkte jag,sofie o baren till stan där vi mötte upp Bella,Sofie skulle bla framkalla några foto till Elias som han ska ta med sig till skolan imorgon när han börjar nollan :-) Stora gossen ska börja på Rönnow skolan!
Jag skulle köpa lite små saker till Resan, tänkte luncha med Emelie men hon kunde inte åka in förrän vid halv ett och så länge orkade vi inte vara i stan idag då sofie bara hade lilla bilen och vi fick inte plats med Ebbas vagn, lite smått kaos på stan.. Beundrar sofies tålamod, jag frågade henne flera gånger om man fick bättre tålamod när man fått barn för mitt är inte bra alls :-/ Inte stan igen med båda barnen utan vagn ;-)
Vi va tvungna att ta maxi på hemvägen.. Ekade tomt både hos oss och hemma hos syrran.. Jag gick sjäv där inne men förstod ganska fort att syrran hade fullt upp med 2 barn i en kundvagn, så jag tog över Elias i min haha..gick ganska smärtfritt att handla på maxi hihih!!
 
Ikväll bjöd Petra på spenat stuvning o fisk som jag beställt tycker det är så gott när hon lagar det, fick dessutom efterrätt som bestod av hallon o blåbärs smulpaj vilken lyx måndag!
Idag är det premiär för Robinson o ensam mamma söker, det sist nämda får jag nog se i källaren ;-) haha!
 
Imorgon är det ultraljud spännande o spänd!! Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0