Vin,räkor,ostar, fina tjejer!!!!

I lördags hade vi verkligen jätte trevligt hemma hos mig om jag får säga det själv :-) Riktigt lyckat, o väldigt gott allting vi fixat tillsammans!! Dok slutade kvällen väldigt tråkigt för min del, nån snodde min mobil på grand :-( Från min väska, jag känner mig väldigt ensam utan min mobil alltså helt sjukt.. :-/
Jag har beställt nytt simkort som ja får i veckan men vilken dag vet jag inte håller tummarna att det kommer så fort som möjligt, får sätta i det i en gamla mobil, får förlänga 23april så kan ja välja en ny mob!
Tänkte visa lite bilder från kvällen!!!
Jag får höra det ofta från andra och säger det ofta själv, jag har så många fina vänner!!!!!!! Så tacksam för det! Får oxå höra ofta att vad skulle dem gjort utan mig? kanske vi alla inte haft så bra kontakt som vi har än idag, och det värmer verkligen!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du e bäst gumman <3

2012-04-16 @ 18:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0