Ledig dag!!!

Hade tid hos Marie kl 10 för att fixa håret, blev sugen på att sola så åkte in lite tidigare o solade där vid rececentrum dem har bytt rör där så det tog, fick tips av min kusin som solat där förra veckan! Det va skönt, vet att det inte är bra men gör ju inte det så ofta, å vad är inte bra nu för tiden? allt typ! Sen gick jag till Marie o blev fin i håret, klippte bara topparna o slingade mig! Hon fixade mina bryn oxå,lyx!!! Cissi är hemma nu 2 veckor, hon jobbar som reseledare och kom nyss hem från Thailand! Nästa söndag åker hon till bulgarien där hon ska vara i sommar!! verkar som detta blir sista för Cissi!! Vi hade sagt att vi skulle försöka ses men hon har så mkt när hon är hemma som hon vill hinna med o alla vill träffa henne men jag lyckades få några timmar med henne idag , mysigt!!! Vi lunchade, shoppade o sen ville hon se mitt hus så jag lurade med henne till maxi o sen hem till mig för att se hur jag har det :-) tack för idag gumman mysigt att ses!!!
Det finns en tjej som jag umgicks med lite när ja var yngre för vi hade en gemensam vän, vi träffades några gånger bara o festade, hon bor här i kristianstad, den kompisen vi hade tillsammans bor inte här längre o jag har ingen kontakt med henne.. men iallafall den här tjejen som bor kvar här i stan har satt sina spår i mig på ett bra sätt, jag läste hennes blogg innan, tror inte hon bloggar mera..och hon gick igenom dem tuffaste sakerna man kan göra, kändes som jag stod henne väldigt nära men det har jag aldrig gjort, haft henne på min facebook men hon försvann där i från. jag tänker på henne ibland och inatt drömde jag om henne jätte märkligt, men ännu mera läskigt va det när jag vaknade imorse o såg att hon ville bli vän igen med mig på facebook! Denna tjejern är underbar!!
Nu har jag plockat undan lite här hemma o städat lite! Väntar fortfarande svar från några ang lördag svårt när man ska ha knytis o inte veta hur många vi blir men jag får räkna med dem som tackat ja, ska skicka lite info till dem ikväll!! Ser fram emot lördag!!! Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0