System fest!!!

I lördags var det äntligen dag för fest med tjejerna som jobbat eller jobbar på systembolaget :-)
Halv sju var det sagt, då hade jag gjort fördrink och Mia hade fixat en tips runda som hon satte upp, så lek direkt :-) jag hade gjort bakad potatis ( Tack petra o Robba) Godaste potatisen!
Tips rundan var oilka frågor som kunde lyda tex såhära?!
- Vem sugen bäst?
1 sandra
x Lotta
2 Anna
så skulle man gissa sen lekte man en lek på varje fråga och fick fram svaren hihi..
jag förlorade duktigt på denna, flytta smarties med sugrör var inte min grej :-)
Blåsa ballong o smälla..
Tina, det är lättare o smälla ballongen om den är under foten?!
Flytta kex från panna till mun,skit svårt..
4e okt sägs det?!
peta upp i näsan svårt..haha
haha gissa?
Här skulle man vara par, så Lotta fick inte se och jag skulle förklara.. man fick alla bitarna och sen skulle Lotta bygga detta med min hjälp genom att förklara bara..svårt..
vet inte hundra vad som hände här?!
haha vet knappt.. knipa kex med ballen..lägga i "skål"
Det slutade med att Amanda o lotta körde hem, sen tog anna o marie bussen vid tolv och tinas buss skulle gå tjgo över tolv.. då kom Mia o ida på att vi kunde beställa taxi till stan.. dem skulle hem.. men jag var inte sugen på att gå och lägga mig så jag åkte med och trängde mig in på grand före i kö och utan betala vet inte hur det gick till.. hade inga kontanter sen till jackan så den fick Linda betala :-) hade riktigt kul o dansade hela natten!!!
Tack för en underbar kväll mina kära vänner <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder :)



Jag tajmade bra att komma precis när din jacka skulle betalas :)



Så himla skoj att du kom till Grand :)

Puss

2011-09-27 @ 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0