Städa..

Varför ska jag alltid städa på mina lediga dagar börjar bli trött på det.. denna veckan kan jag inte strejka från det för jag ska ha gäster på lördag så imorgon när jag är ledig blir det först till marie kl tio och fixa håret sedan blir det hem o städa hela dagen!! Idag jobbar jag bara 17.30- ja 22-23 kanske vet inte riktigt.. vi ska flytta på det mesta ikväll.. så nu ska man bli lite förvirrad igen bland hyllorna..
Igår jobbade jag 8.30-21.30 var ganska trött när jag kom hem igår kväll!! Ska åka till maxi och handla sen hämtar älsklingen varorna där när han slutat så ska försöka vara klar tills dess och sen går jag till jobbet :-)
ser väldigt mycket fram emot lördag, skriver handlings lista nu.. jag ska fixa lite lätt att äta sen har dem andra fått vars en uppgift att köpa eller fixa till lördag! Ganska bra att göra så, jag jobbar på lör så blir stressigt nog ändå ;-)
Dem får ta det som det kommer!!
Nu ska jag göra mig klar ska åka till maxi om en timme typ..
Kramizz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0