Sol o härliga söndag!

Igår var vi bara hemma hela kvällen o slappade, jag handlade lite efter jobbet så vi hade lite gott att äta! Blev lövbiff, chili bea, potatis,stekt svamp o sallad mums! Vi tittade bara på tv och myste var himla skönt!
Idag när vi vaknade bestämde jag att vi skulle till eko för vi behövde en gardinstång så vi körde dit och blev typ 700kr fattigare, ja stången kostade inte så mkt men hittade lite annat oxå haha!!
Sen hem o fixa lite, rickards mobil ringde det var Niklas som ville golfa så han stack iväg vid halv två och kommer hem strax efter sju, suck! Han tar dok mat med sig hem för jag orkade inte laga mat så sent :-)
Nu har jag kört ett pass på tränings maskinen och duschat nu väntar One three hill!
Man längtar tillbaka till Rhodos och semester ååå det var så underbart! Man vill boka nästa resa nu och ha ngt att se fram emot men men får se hur det blir med den saken, har annat man oxå vill spara pengar till!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

God mat e aldrig fel :))

Tråkigt att rickard stack å golfa, men han får väl passa på när de e fint väder...



Vill oxå tillbaka å sola å bad på Rhodos:)

Puss

2011-09-04 @ 22:10:58
Postat av: Tess

Ja det är verkligen kanon att få en liten slant för saker man ändå skulle ha kastat! :D



Vad söt du är som frågar, jag tog faktiskt sista kuren med ögonsalva imorse så när jag kommer hem från Norge ska jag ge mig på en dag med linser och har det inte blivit bättre så vet jag inte vad jag gör!



Förstår att du vill tillbaks till Rhodos, jag vill inget hellre än resa bort till värmen just nu!



Förresten, du verkar vara en sån snäll och omtänksam vän. Det är bra egenskaper!



Stor kram

2011-09-05 @ 22:17:37
URL: http://tessnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0