Rosegarden och fest hos Mattias!

Heej vännerna!
Haft en trevlig helg med massa mys!!! I fredags blev det bio med Rickard, Bella och hennes kompis, Midnatt i paris jag tyckte filmen var sådär ingen jätte hit.. men var mys med bio!!! Tack ;-)
I lördags åkte jag och jobbade, Gert kom hit och hjälpte Rickard med massa saker i trädgården, så tacksam för att dem är så hjälpsamma!!!
På kvällen åkte vi hem till Mattias och tog ett glas vin innan vi gick till Rosegarden kl åtta.. Sofie hängde med och åt jätte trevligt, glad att hon ville hänga på!! Jag gillar maten där tyckte det är sjukt gott.. Men synd man inte orkar prova allt haha finns ju så mycket mat...
Vi gick hem till mattias sen igen och spelade lite spel och snackade skit, trevlig kväll!!!
Igår var det bara slapp hemma, eller ja blev till att tvätta lite o så men inget mera!!!
Idag är jag ledig men vi har möte på jobbet 18.30 så får åka in ändå.. ska fika med Malin innan..
hahaha!!!
Nu måste jag skynda mig, ska visste med petra till ingelsta kalon o handla, hon va där typ förra veckan men då handlade hon visst för lite färs till köttbullarna hahaha puss hej!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Trevlig kväll det blev även om jag va lite trött :(



Sista bilden missade jag helt när du tog haha :)

Puss

2011-09-12 @ 11:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0