Lilla carolina..

Carro min älskade vän berättade förra lör på kräftskivan att hon sagt upp sig från kvantum och ska jobba som lärare, hon är utbildad lärare men inte fått nått jobb som det.. Hon har en vän i Malmö som rek Carro, så detta jobbet har inte Carro själv sökt men fått det, eller det är ett vik! men Carro sa att gör hon inte detta nu kanske hon aldrig jobbar som lärare.. bara det att detta jobbet är i malmö vid rosengård, det är Gympa o Engelska hon ska ha.. Hon berättade att deras gympa lärare ska sluta och han är en stor basket spelare, carro är sjukt närvös var eleverna ska säga när lilla carro kommer! Hon ska bo hos sin Mormor o Morfar i veckan o åka hem på fre när hon slutat! Hon kommer fixa det super men förstår att hon är närvös!!! Lycka till carro!
Idag är jag ledig, städat o tvättat nu blir det nog att slappa lite :-) kramizzz

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sötis Sandra! Vad gullig du är som tillägnat mig plats på din blogg :) Ska bli väldigt spännande samtidigt som jag undrar vad jag gett mig in på... Men visst behöver vi alla utmaningar!? :) Kramis!!!

2011-09-10 @ 12:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0