Hur många lingon finns det i världen?

Ååå vilken underbar film, syrran kom på liten film stund..va inte meningen men hon hade 2timmar innan hon skulle till åhus så vi såg en film, åå vi grät haha! Så mysig!!!
Bella är påväg till Andreas nu mitt ex haha, hon har tjatat på mig länge att vi ska åka till åhus och hälsa på Zmilla hunden som jag o andreas köpte tillsamman men ja har bangat varje gång.. Är kanske dum mot mig själv om ja hälsar på henne fast ja gärna skulle vilja! Nu hade Bella o Andreas chattat lite o han sa hon va välkommen ner o hälsa på, han va hemma hela veckan så jag hoppade idag, hälsar kanske på henne en gång när han är i trelleborg!
Jag bad henne ta lite foto :-)
I förmiddags var jag ute på en liten promenad med Anna,Hedda o galna hunden wilma hihi, så härligt väder, snackade skit hos Anna sen en liten stund!!!
Anna har fått mig att ta tag i min vikt, så kan man väll säga.. så nu ska jag tappa några kilo tänkte jag.. jag har gått med i viktklubb så vi får se hur det går, varit med en vecka bara gått ok änsålänge, fast i lör blev det  lite extra men man måste få ha en sådan dag oxå ibland!!
Sjukt jobbigt att ha massa gott över hemma sen helgen bara, amanda hade köpt med sig massa gotte, packade ner allt i en kasse o gömde haha :-) svårast dessa dagarna man är ledig för då har man inte samma rutin, dok kan man äta kvällsmat lite tidigare än vi annars gör efter jobb då blir det vid 19.. inte bra men vad gör man när man jobbar till halv sju.. jag ska kämpa på!!
Skönt att fortfarande få äta allt men inte hela tiden :-)
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Den filmen är verkligen super :))



Lycka till med viktnedgången, fast tror inte du behöver något lycka till..för du kommer fixa det galant, de vet jag :)



2011-09-27 @ 18:11:09
Postat av: Anna

jag älskar den filmen!! Grät också, fast det behövs ju inte så mkt för att jag ska fälla en tår hihi.



Du, du ska bara gå ner i vikt om du vill det, jag vill inte påverka dej. Tycker såklart att du är fin som du är! Tror jag fattar vad du menar men ingen får missförstå det så de tror jag sagt att jag tycker du ska gå ner i vikt.. shit va jag babbalar!



Ses snart igen hoppas jag!

Pussen

2011-09-27 @ 19:43:28
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag menade såklar du inspererat maj o så.. för du e så duktig..ja har velat länge men aldrig tagit tar i det..

2011-09-27 @ 19:57:50
Postat av: Ullis

Ännu vet jag inget du inte fixat som du bestämt dig för Bettis!! Kraaaaam

2011-09-28 @ 18:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0