Fredag!!!

Nu har jag svettats lite, duschat och fixat mig :-) ska ta bussen in till stan o gå en runda med Emelie o Olivia blir en fika oxå! Sedan ska jag jobba 12.50-19.30! Jag och Rickard sticker hem till petra sen ikväll o spelar lite kort! hela dagen planerad det gillas!!
Träffade Ullis igår som snabbast på jobbet, vi har inte haft en dejt på hela sommaren vilket är super tråkigt, nu bestämde vi att vi ska träffas på onsdag kväll ska bli jätte mysigt, tror vi båda behöver det <3
Minns du denna kvällen Ullis?! Vi hade mys pys!
Trevlig helg mina vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en trevlig kväll :)



Puss

2011-09-02 @ 14:01:40
Postat av: Tess

Tack va snäll du är, dock känner man sig inte riktigt på topp utan! :D Hoppas du också haft en trevlig helg! Stor kram

2011-09-04 @ 13:22:25
URL: http://tessnorberg.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ja det var verkligen en mysig kväll, är så glad att jag har dig även om vi inte hinner ses så ofta! Jag vet att du finns där ändå och det gör jag för dig också, ALLTID!! <3 Ska bli så kul att ses på onsdag!

2011-09-05 @ 13:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0