Viktklubb..

Nu har jag varit med i viktklubb 2 veckor och jag känner mig nöjd med min förändring på allt, känner inte att jag bantar på det sätter för jag äter fortfarande allt dok äter jag inte den där sista portionen som jag kanske fått ner igentligen utan slutar när jag är lagom mätt, på viktklubb redovisar man allt man äter och där har jag fått en plan som säger hur mycket jag bör äta varje dag! Det är jätte lärorikt och man lär sig himla mycket om all kost! jag festade förra lördag och var på kalas i lör då unnade jag mig att smaka en bit tårta, när jag festade åt jag efterätt och lite godis! Jag unnar mig ngt gott på lördagarna, det är min fest dag! Alkoholen gjorde att jag inte klarade mitt mål förra lördage annars hade jag nog hållt mig inom dem kalorierna ja får äta varje dag!

Måndagar väger jag mig, första vägningen visade - 0.6 kilo o idag -1kg så totalt -1.6kilo på 2 veckor det är jag nöjd med för jag har syndat lite! På min plan jag lagt upp genon viktklubb har jag själv valt att gå ner sakta då jag tycker att det är ett mål som jag kan klara!
Man handlar lite annorlunda, dricker bara vatten,mjölk och te faktiskt, inte unnan mig nån läsk ännu då jag vet hur lång runda jag måste gå för att bli av med den läsken och då känner jag att det inte är värt det!
Jag äter inte godis mitt i veckan, tar en clementin på kvällen när suget kommer krypandes, dem är så jädra sura just nu och det tar bort söt suget tycker jag :-)
Ska fortsätta med detta några veckor till, enligt min plan ska jag nått mitt mål efter 3 månader!! Tror det är lättare att hålla sin vikt sen när man slutat med viktklubb då man lärt sig väldigt mycket! jag är nöjd o ska kämpa!

Kommentarer
Postat av: Anna

vi ska dit den 15e okt!! tycker absolut du ska dit, de har ju allt så vi ska handla julklkappar!



P uss

2011-10-03 @ 12:57:01
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Ullis

Duktig du är! Kämpa på så når du ditt mål! Kram

2011-10-03 @ 18:46:30
Postat av: Linda

Du e så duktig :) Detta kommer gå galant :) puss

2011-10-03 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0