Tack snälla Anna..

Söta Anna har fixat min blogg så fint! Fick ett sms av henne i tisdags kväll att hon ville göra vid min blogg blev så glad :-) skickade henne några foto o såhär fint blev det! Hon fick helt fria händer och jag är så nöjd! Tack Söt!
Igår jobbade jag 8.30-21.30 så det var bara hem o duscha o sova sen idag har jag inte mkt bättre haha 9-19.30 men men jag behöver pengar därför jag tatt på mig lite extra!! O vem behöver inte extra pengar nu när det nämar sig jul?! Brr riktigt kallt ute idag..
i Tisdags när jag var ledig följde jag med sofie, barnen o bella till willys o skopunkten! Sofie skulle ringa mig innan den körde hon gissa på en halv timme eller ngt, så jag började gå mot åhus, kom en bit in i Horna! Blev en liten promenad!
jag har inte varit på willys sen ja bodde på vilan tror jag, vad fint där blivit måste jag säga himla fräscht blev positivt överaskad!!
Nu måste jag fixa till mig lite inför en jobbe dag!!!
Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt med en promenad, även om det blev lite längre än du trodde haha :)



Sist vi va på Willys va där fortfarande rörigt, får hoppas de kommit mer i ordning nästa gång vi ska dit :)

2011-10-13 @ 21:04:33
Postat av: Anna

hihi, så lite så!! Puss

2011-10-13 @ 21:57:46
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0