Soliga söndagen!

Idag gick Rickard upp vid nio för han skulle i väg och spela golf.. Jag hade inga alls planer för dagen! Åt frukost och bara slappade framför tvn.. Sedan tog jag på mig och gick ut i solen och gick en runda, det var väldigt skönt! Mådde inte så bra igår kväll blev frösen och det var som en förkylning var på gång men hoppas inte..
Vi hade trevligt här igår kväll jag lagade kycklingfile som va marinerad i vitlök o pesto, sen rullade jag bacon runt och in i ugnen.. gjorde kylftpotatis till och en kall pesto/basilikasås.. Fick receptet på såsen av mamma den var god! Gjorde även tzatsiki till å sallad! Dem åt iallafall :-) Inte så ofta vi bjuder fam kempner på mat vi brukar ju vara där å äta haha, men jag tyckte det va dax! Hade även bjudit in Rickards föräldrar men dem kunde inte! man har lite ångest när man ska bjuda dem på mat för dem lagar alltid så god mat!!!
Sen blev det lite fruktsallad till efterätt!!
Jag är ledig imorgon oxå sen blir det jobb resten av veckan och hela dagar, plus möte på tisdag kväll! Ska träffa Ullis på torsdag kväll om inget konstigt dyker upp!
På lördag sen är det fest hos Linda o Robin och dans natten lång :-)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0