slappar..

Idag är jag hemma, lediga dagen! vakande vid åtta men gick inte upp förrän strax innan nio! Skönt!
Ska kanske träffa sofie o barnen idag får se..
Helgen försvann fort, i lördags var det fest i önnestad hos Malena och Miche! Dem andra körde gocart på dagen sedan var det kräftskiva på kvällen, jag gjorde en tabbe och glömde min kamera hemma så inga bilder denna gången suck.. men ni som har marie på eran facebook kanske fick se några där!
Vid 00.45 kom Gert och hämtade oss, några skulle in på grand men jag o Rickard valde att åka hem!!
I söndags fick jag sms av Bella om vi inte kunde se film o käka fajita kyckling i pitabröd.. så det blev så :-) Mattias kom oxå o gjorde oss sällskap vi va ett trött gäng men hade trevligt! Såg en film som heter something borrowed den var jätte bra tyckte jag, en sandra film!! ( romantisk komedi) :-)
Igår var det jobb och lite kurs, en tjej kom och visade lite tips och hade lite teori om kroppen och små knep att underlätta vårt arbets med lyft, kassa osv! Det mest visste jag men sen är det en annan sak att göra dem oxå, har ju så ont i min rygg ibland o vet varför men ända svårt att ändra på mig :-/
Nu blir det 2 slappe helger sen väntar några party helger.. på lördags ska vi se macke i grease ska bli jätte trevligt!!
kram på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad fin bloggen är vännen! <3

2011-10-11 @ 22:25:42
Postat av: Ullis

Ibland försvinner jag o ibland blir det dubbelt...;)

2011-10-11 @ 22:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0