Ledig hela helgen!

Varit jätte skönt att få vara ledig hela helgen, om man inte räknar min semester så var det senast i juni jag va ledig en lördag! På fre kvällen när jag slutat åkte jag hem till Petra, Rickard var redan där, jag fick lite god mat, vi såg idol och spelade kort :-) Jag va ganska trött så blev inte så sent! När jag gick o la mig var det bara så skönt att inte behöva ställa klockan, lite tråkigare var det dok att rickard sa på fre kvällen han skulle golfa på lördag morgon ett par timmar..när jag väll var ledig men men, aldrig sagt han inte får golfa..

jag slappade, tränade och åt god frukost! Vid lite efter ett åkte vi til stan, malena/marie hade bett oss köpa ljus till antons födelsedagståg..dem sa det skulle finnas  en leksaks affär vid borett men dem hade inga, fick tips där att vincent hade men icke körde till kidscorner dem brkade ha men va slut där, vidare till babyproffsen dem hade inga, sen gav vi upp tyvärr inga ljus..
Vi firade Anton 1 år och marie som fyller 22 i veckan som kommer, fikade och snackade skit! satt ute i solen var så himla varmt helt sjukt 1okt o så varmt.. vi åt god mat sen o bara snackade lite.. Skönt att kunna sitta ute o äta.. sen körde vi hem strax efter åtta, la oss å soffan o såg en film..
Idag smsade jag med Sofie, hon tyckte vi skulle bjuda in oss på middag hos mamma så sagt i gjort, tar bussen ner om en timme knappt.. Rickard ska till önnestad o se fotboll, stor o viktig match!
Saknar Ebba o Elias bamse mycket!!!
Hur har eran helg varit? kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0