JAG..

ÄR SÅ NÖJD!!!! Japp idag är jag sjukt nöjd över mig själv bara känner mig duktig och jag kämpar med min viktklubb! Måndag är ju vägning nu visar vågen -4.4kg sen jag började och jag är jätte nöjd, Men jag har lite kvar :-) men det är en bra början iallafall!!!
Idag är jag ledig eller ja jag ska in ikväll och jobba några timmer, jag ska hjälpa till att packa upp all glögg och massa nyhter som släpps imorgon!!
Igår var bara en slappe dag hela dagen lång, man va lite trött och mör efter lördagen fest! Ska försöka hinna bli laddad tilll tjejfesten på lördag oxå som Marie P ska ha, minns inte ens när hon och jag festade tillsammans! Fick sms av sandra igår hon tyckte vi kunde käka ngt tillsammans innan, smsade linda hon var oxå på och sa vi kunde äta ngt hos henne o ta en drink innan vi får se hur det blir :-)
Nu dax för lite frukost!!!

Kommentarer
Postat av: Simmo

Fy bubblan vad duktig du är Sandra! Klart att du ska vara nöjd! Även om jag tycker att du är fin som du är! Du peppar mig till att också ta hand om min kropp!!:)



Kram Simmo

2011-10-31 @ 19:58:06
Postat av: sandra

Å Simmo visste inte att du läste här :-) kul! Tack så mycket! Både jag o Rickard är duktiga tillsammans då funkar det lättare :-) kram

2011-10-31 @ 20:29:37
Postat av: Simmo

Neeej, hittade in hit för ett tag sen, och är kul att läsa ju!:) Ja, vad skönt, det förstår jag! Ni är superduktiga! Niclas är duktig här, regelbunden träning, bara jag som ska ta mig i kragen! Men blev ett pass ikväll iallafall! Ta en sak i taget:) Ha en fortsatt fin kväll och hälsa Rickard! Kram

2011-10-31 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0