Lördag och ledig!

Idag hade vi ställt klockan på 8 för att hinna med lite innan Rickard skulle iväg o sparka boll! Men jag vakande såklart innan klockan haha!
Vi körde till farfars grav jag la ett litet hjärta och sa hej till honom! <3 farmor hade gjort jätte fint där! Sedan åkte vi och storhandlade blev en hel del! Hem och äta frukost och jag fixade i ordning maten som vi ska äta hos Linda o Robin ikväll, jag fixade sparris file det är fläskfile med dragon sås och sparris super gott hoppas dem andra oxå gillar det! Blir ris o sallad till som Linda fixar! sedan ska vi till Marie på tjejfest ska bli jätte kul nog många tjejer ja inte direkt umgås längre men som ja verkligen tycker att det ska bli kul att träffa! grabbarna ska spela poker ikväll ute hos Malena o Micke!
Igår körde jag ett indoorwalking pass kl 07 innan jobbet va segt att gå upp men jag hade säker varit lika trött även om jag sov till sju isf sex haha så kvittade juh! va himla skönt när ja klar iallafall ;-)
Jag hjälpte en kändis i veckan på jobbet :-) Lasse Berghagen haha tuff man!!!!
Ska försöka ladda om nu inför kvällen, kanske sa börja med en yogging runda, för då kan ja väll verkligen vara värd en flaska bubbel ikväll :-)
Tanken slog mig i veckan när ja o Rickard vägt oss vi har gått ner 10kilo tillsammans wow!!!! Duktiga vi är! men vi har en bit kvar!!!! lättare när man taggar varandra!!!
Trevlig helg vänner!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grymma ni är!!!!!!!

2011-11-06 @ 09:03:46
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0