Lördag igen..

Tiden går ruskigt fort tycker jag, lite läskigt. igår efter jobbet så åkte vi hem till Petra vi fick god köttgryta, vi tittade på idol och spelade kort myspys fredag! Det var inte min tur i kort igår haha!
Jag tog föresten en snattare i torsdags det har jag glömt att berätta, jag satt i kassan och såg en mysko dam som gick vid likörerna, sa till min kollega att kolla henne lite extra.. När hon ställer sig i min kö får jag en magkänsla att hon har saker i sin väska, stressad blev jag.. kunde inte ringa vakterna då ja inte SETT att hon stoppat ner saker.. jag fick börja fråga dem 3 kunderna innan henne om jag kunde kolla i deras påsar/väskor kunde ju inte bara välja ut hennes väska, alla visade så snält, när det va hennes tur la hon fram 40kr o ställde upp 2 cider på bandet jag bad att få kolla i hennes väska, min puls steg haha.. hon visade lite försiktigt men jag såg verkligen inget så ja bad henne lägga väskan på bandet å visst där var 2 st flaskor likörer.. Hjälp tänkte jag haha jag skakade..man förväntar sig ändå inte att där ska vara ngt i väskan, ringer på en kollega som tar henne åt sidan o ringer vakter o polisen, hon erkände o jag fick göra ett kort förhör med polisen! Ibland ska man gå på magkänslan! Duktiga jag!!!

Idag har jag inte gjort så mycket, vi räfsade lite löv i förmiddags då vi hade stora högar haha, sen stack Rickard o tränade boll, jag tvättade lite o bara slappad! Ska strax in i dushen o göra mig klar för kvällens middag/fest hos Roslund/Lundin! Bestämde med Ida att vi skulle ta bussen ut tillsammans, senare på kvällen fick ja ett sms av Ida, Sebbe vägrar åka buss hahaha, vi får se hur vi kommer till näsby :-)
Undrar om det blir sånt här ös ikväll oxå hahah!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0