Valborg!!!

Hade en jätte trevlig valborg med goda vänner och syster med familj :-)
Vi grillade och åt massa gott, kändes som vi åt hela kvällen hihi!!!
Vi lekte lite lekar, spelade kubb och badade i tunnan!!!
Jag städade undan lite medan dem andra badade ganska skönt att få lite i ordning :-)
sen när alla åkt hem så tyckte jag att vi skulle bada själv hihi, var mysigt under stjärnorna hihih!!!
Tack alla vänner!!!
Igår var det bara slappe dag rakt igenom!! Skönt!!! jag är ledig idag, lite rastlös innan så jag tvätta sängkläderna,stryker, putsar fönster och plockar undan haha!!!
kram hej!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kul att du ville gissa =)



Lätt som en trevlig Valborg!!

2011-05-02 @ 17:59:11
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0