Soliga fredag!

Nu ska Jag,Sofie,Petra o Farmor åka ut till Ingrid o Gert dem vill köpa lite blommor :-) så jag hänger på! sedan ska vi baka lite hemma hos Petra, nu har jag frys så kan frysa in lite hihi :-) jag är så trött på att köpa bröd så jag nästan kräks alltså är så trött på dem så nu äter jag knappt ngt bröd.. tänkte se om vi kunde baka lite goda frukostbullar bla!
Ikväll ska Rickard på bio med Malena o Micke, tyvärr ville jag inte hänga med för dem ska se pirates of the caribbean och jag har inte sett någon av dem andra filmerna så kände jag klarade mig utan denna med, inte min typ av film lite tråkigt för jag och Rickard har länge velat gå på bio haha!!
Trevlig helg mina vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0