Ledig!!!

Igår jobbade jag bara 3 timmar på kvällen på en provning där man lärde sig prova vitt vin, var för allmänheten var himla trevligt! På dagen var jag och Rickard på eko och handlade lite bla vars en solstol :-) sedan körde vi runt och tittade på en frys, vi behöver han en extra i källaren.. Petra har sagt länge vi skulle få deras gamla när dem köpte ny men dem blir ju aldrig färdiga till att köra en ny hahah :-) vi köpte en som vi får i slutet på veckan..
Så nu kan vi oxå stor handla o frysa in massa mat, jag kan baka oxå och få plast med lite glass i frysen hihi :-)
Skrev på min facebook idag att jag var ledig och hemma hela dagen, det såg syster yster så snart kommer det 2 vild djur till mig hihih mys <3 lönar sig ibland att skriva man är ledig! Hon ska in och fixa pass bla för dem reser till cypern snart en vecka... inte alla avis.. men det är dem värda! Vet knappt om syrran varit utomlands senaste massa åren.. själv blir det kanske en sommar för mig utan utomlands semester vem vet.. varit iväg varje år sen jag var 18 det kan man ju inte ändra på.. får se vad linda o robin oxå säger våra killar är inte så sugna men jag och linda är haha!! Nu har dem köpt tomt oxå och är i fullt gång att leta hus/rita och fixa inför husbygge.. så glad för deras skull..
Det var trevligt att några gjorde sig tillkänna som läser min blogg men finns verkligen många kvar som jag inte har en aning om vilka ni är!!
Kramizz alla <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad bra med en extra frys :)



Jag vill verkligen utomlands men samtidigt känner jag att vi måste spara inför huset...dock blir det inget utomlands nästa år för då e husbygget i full gång, sen nästa år igen...då har man kanske barn...vem vet.. så detta känns som sista resan innan när man vet när de blir nästa gång...



Får prata med Robin :)

Puss

2011-05-20 @ 20:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0