herre gud..

Jag skulle börja med att skriva dagen jobb citat kanske för gud vad många roliga frågor man får ibland, denna som jag fick idag har jag fått en gång innan då låg jag nästan dubbel men trodde aldrig att den skulle komma igen, nu kom den igen så måste dela med mig av den
En dam kommer fram och säger
-Ursäkta mig vart har ni dem vita rosé vinerna? jag kunde bara hitta dem röda?!!! hahaha!!!!
En dam frågade oxå micke i dag hur länge hennes 3liters box varade? hahah Micke skrattade bara och sa ja du det vet inte jag riktigt och då kom hon på vad hon sagt hon menade så klart hur länge den höll när man öppnat den hihi..
I morgon blir det jobb 8-18.30!!
På lör ska jag hem till Erika på lite tjejkväll och vin provning :-) trevligt!!
Godnattis vänner!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad roligt när man kan få skratta på jobbet

Ett skratt förlänger livet

2011-05-20 @ 09:05:56
Postat av: Linda

Haha ...den va oxå rolig med barnet och mamman haha :)



Puss

2011-05-20 @ 15:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0