åååå

Åå min älskade Petra, faster och bästa vän, varit så orolig för dig.. idag skulle jag hjälpa Petra att harpa skulle vara ledig från jobbet idag, men igår eftermiddag fråga dem mig om jag kunde jobba extra idag dem vet att jag alltid säger ja direkt, men igår sa jag att jag måste först ringa Petra o fråga, så ringde hem till dem o David svara att petra var på akuten och skulle sova där inatt.. blev jätte rädd, ringde Robban och fick höra lite mera, petra har inte mått bra sista veckan, haft ont i huvudet bla.. så förstod ju att dem verkligen behövde min hjälp.. så hjälpte robban 8-12 sen var jag på systemet 13.18.30.. Allt är bra med petra nu hon fick åka hem ikväll var "bara" migrän" eller spänningshuvudverk, men dem gjorde ryggmärgsprov för att ute sluta någon blödning, usch vad närvös jag varit! Petra är betyder alllt för mig!! *puss*

Kommentarer
Postat av: Anna

Vet hur det känns! Det gör hemskt ont, tänk jag hade så ont konstant i 4månader!! Skönt att det är bra igen med henne! Kramar

2011-05-06 @ 11:15:36
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

Vet hur det känns! Det gör hemskt ont, tänk jag hade så ont konstant i 4månader!! Skönt att det är bra igen med henne! Kramar

2011-05-06 @ 11:15:59
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Ullis

Usch...hälsa henne så gott! Kram

2011-05-06 @ 11:34:44
Postat av: Linda

Usch då :( Skönt att hon kommit hem igen och mår bättre :)



Puss

2011-05-06 @ 18:21:16
Postat av: emme

Usch, fy de va inte skoj o höra. skönt att de ite va nått allvarligt

2011-05-11 @ 18:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0