Vår och värme!!

Japp idag var det faktiskt både sol och värme.. hade min nya vår jacka på mig underbart!!
Igår jobbade jag till nästan 23, alla grejer skulle byta platser.. Jag fick vara i ölen, det är ju Mias plats, åå saknar lilla mia!! Jag och calle fick greja med det, ingen av oss har gjort det själva innan så var kanske liten miss att sätta oss 2 på det? nejda vi klara det så bra hihi, efter ett litet tag ;-) man lär sig av lite misstag!!
Varit ledig idag, vakande av ett sms från Marie på jobbet, hon skulle bara berätta att Chefen var så nöjd med gårdagen jobb! Roligt att höra!!
Idag åkte jag in till stan och fixa lite presenter, Bella fyller 20 på torsdag :-) Och Tommy fyller år i morgon så fullt upp med jobb å kalas resten av veckan!!
Kan inte fatta att Syrran fyller 20år, tiden går så fort.. det betyder ju att jag inte blir yngre heller haha..
Nu får hon handla av mig på mitt jobb haha..
Idag har Bella prov jobbat på Subway får se hur det går :-)
ÅÅ det är så skönt att ha älsklingen hemma igen!!
Denna bilden har aldrig jag lagt upp innan men den är från en fest för ett tag sen.. berättar inte vilka det är men den är såå jädra rolig, skrattar så varje gång jag ser den haha..
Pussen!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

MM det är underbart att köpa saker till de små liven =)



Verkligen härligt väder, det gillas.

2011-03-22 @ 16:45:15
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Anna

jag gissar att den översta är Ida (sebbes tjej menar jag..)och den understa är Mia med söta hunden (hoppas jag minns rätt, blandar alltid ihop dessa tjejer!!) ;)



Pussen

2011-03-22 @ 21:13:19
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

NÄ jag ångrade mig, underst är LINDA!!! haha

2011-03-22 @ 21:13:57
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Ida

Det är inte jag som är på bilden, kan vara min tvilling;) hade hoppats på det! Ska ALDRIG ta cherry-likör i närheten av Sandra och hennes kamera mer!!! :)

2011-03-22 @ 22:12:48
Postat av: Tess

Åhhh tack! Jag vart aldrig ute men vad jag hört så skulle Depå vara bra iaf! Hoppas du får en fin dag. Kramis

2011-03-23 @ 07:27:33
URL: http://tessnorberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Anna...om det var mig du syftade på i bilden var det fel haha...jag vet vilka de e hihi :P



Puss

2011-03-25 @ 10:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0