Underbara helgen!!!

har haft en bra helg fast jag varit utan älsklingen, kanske det gått bra för jag har haft saker bokade hela tiden!! I fre efter jobbet gick vi till bannken och tog en god dricka och bara tragga lite skit, jag var så trött och kände inte mig helt hundra så jag åkte hem redan vid nio!!!

Det var inget kul att komma hem till ett tomt och mörkt hus :-(
I lör jobbade jag igen, sedan var det bara hem att fixa inför tjejkvällen som gick i räk och schlager tema hihi!!
Vi hade himla trevligt här hemma, snacka massa skit och åt mycket gott!!!
Vi såg såklat melodifestivalen och som jag trodde skulle det stå mellan små gossarna Eric och Danny, det var jämt in i det sista!!
Bella kom oxå hit efter att hon jobbat klart på teatern.. Hon följde med in till stan men när vi var framme vid macdonalds hade hon glömt sin väska hemma hos oss, smartis!!! Hon ringde en kompis som körde henne fram och tillbaka sen kom hon in på grand :-) kändes konstigt att ha lilla Bella med sig på grand hihi, men var jätte kul!!
Puh på fredag fyller kusinen 18år och Bella fyller 20 nästa vecka, dem börjar bli stora hihi!!
Var roligt på grand, dansa loss hela natten! var himla kul att båda systrarna var med och Emelie som inte varit ute på länge!!
Igår slappade jag mest och smsa lite med Linda som oxå är ensam hemma..
Vi bestämde att hon skulle komma till mig vid 16 vi skulle se en tjejfilm och laga lite mat!! Efter 20min somnade linda, hon skyller på vår sköna fåtölj hihih...
idag har det varit en slappe dag oxå, varit hos farmor en runda bara! vi skulle kolla om det var ngt vi ville ha innan hon ska flytta och skänker bort grejerna.. där var mkt fina saker men vart ska man ha allt?
jag tog en tuff groda som ska stå ute vid dammen, det var farfars 70 års present!
Hon hade en super fin servis som sofie snackade om sedan innan, så det var klart att hon skulle få den men man blev ju lite avis, hade varit kul att ha ngt så fint ibland att använda..
Imorgon ska jag bara jobba på en provning på kvällen! men ska in till stan och lite present till philip usch inte lätt med 18års present till en kille, mkt lättare till tjejer hihi..
saknar Rickard massor redan såklart!!!! Pussen!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för helgen gumman :) Alltid lika trevligt att va med dig:)



Hoppas du kommer på några bra presenter i veckan:)



Puss

2011-03-14 @ 19:02:35
Postat av: Ullis

Låter som om du har det riktigt trevligt iaf! ;)) Puss

2011-03-16 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0