Tråkigt..

åååå det är så tråkigt att Rickard är på semester, fast han är värd sin grabb resa!!! Tycker bara synd om mig själv haha!!! I tisdags var jag på stan med Petra vi letade present till Philip det gick sådär haha.. Sedan följde jag med henne hem en runda vi lagade lite mat och tragga skit! Inte varit där på länge så tråkigt men har haft fullt upp med annat hoppas det blir ändring på det nu!!! jag jobbade på en vin provning sen på kvällen det gick jätte bra!!!
Igår var det jobb hela dagen 8.30-18.30 sen åkte jag hem till syster fick lite mat och vi fixade lite med Philips present hihi!!! Så jag har blivit bjuden på kvällsmat nu 2 kvällar i rad lite lyx, för hur tråkigt är det att laga mat till sig själv bara??
fast idag jobbar jag 9-19.30 så blir nog bara ngt lätt när jag kommer hem!!
Bella ska prov jobba på ett ställe idag som jag tipsat henne om, såg dem behövde folk! Får se hur det går och om det är roligt!!! Lycka till syster!!!
Snart får jag reda å vilka tre veckor i sommar jag får semester på, hoppas verkligen jag får med Rickard så vi kan göra ngt i sommar..Jag fick inte önska något utan jag ska in i ordinarie sem schema och dem har rullande så vet inte än vilken period jag ska tillhöra.. Rickard får ju önska men det skulle han göra i början på året så var ju inte så lätt..åå håller tummaren!!!
puss hej!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Snart kommer äntligen våra pojkar hem igen :)



Pratade med Robin innan...dåligt väder idag också :( De skulle kanske bowla ikväll :)



Håller tummarna ang din semester :)



Puss

2011-03-17 @ 17:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0