Ledig dag!

Idag är jag ledig min ända denna veckan faktiskt så känns bra att jobba fullt :-) fast jag har super ajaj rygg o nacke :-( ska gå på massage på tor hoppas att det hjälper lite!
Snart ska jag,sofie,ebba o bella in till stan en runda!! Lite sugen på ett par nya häftiga glasögon synd bara att det är så dyrt..
Helgen har varit fullt upp, varit en trevlig sådan.. I fredag efter jobbet åkte vi direkt ner till Åhus bowling för att fira bella som fyllt 20år!! Vi åt super god mat kan verkligen rek detta! fast vi fick vänta nästan en timme på maten men är kanske så är man kommer lönings fredagen! man beställde vilken köttbit man ville ha fanns allt att välja på sedan var det buffe på resten av sakerna.. goda gratänger,massa kul sallad,såser o annat gott!! super gott, blir flera gånger dit där! 179kr kosta min fläskfile oscar då fick man mkt kött och ta hur mkt man ville av det andra! var även super snyggt upplagt med lite kräftstjärtar och sparris..
I lördags kände jag för första gången att det var jobbigt att gå till jobbet var jätte trött och visste att butiken såg hemsk ut efter fredagen kaos, men vi är så grymma och styrde upp butiken igen till kl tio..
På kvällen åkte vi hem till Linda o Robin för lite fest, var trevligt som vanligt har aldrig tråkigt med det gänget.. jag hade flirtat till oss lite mat innan oxå :-) första gången vi käkade där himla trevligt hihi.. när det var dax för utgång så ville jag hem, kan ni tänka er jag bangade grand jag var så himla trött och orkade bara inte, tror aldrig att det hänt haha..
Saknar svärföräldrarna var tok förlängesen vi var där.. får jag nog styra upp ;-)
nu kommer strax syster får göra mig klar!! Puss hej!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för helgen gumman :)



Alltid lika trevligt att va med er :)



Puss

2011-03-31 @ 18:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0