Vilsen..

Japp man blir lite vilsen på dagarna när det var röd dag igår och man var ledig.. vi åkte till maxi och handlade sen blev det sol på altanen helt underbart!! Vi bara slappade och myste!!
Vi åkte hem till Syrran i åhus och grillade igår himla trevligt, vi blev ett gäng trevligt!!!
Idag är det jobb för mig igen och i morgon oxå sen är jag ledig sön,mån,tis!!
Det är ju riktig sommar ute idag oxå redan jätte varmt, det är alltid lite jobbigare att gå till jobbet när det är så fint väder, mkt lättare när det inte är någon sol ute!! men får hoppas på lite sol när jag oxå är ledig!!
I morgon ska vi på fest hos Niclas o Simmo ska bli trevligt!!
Ha en trevlig helg alla!!!
Drömmer mig bort till kreta igen...

Kommentarer
Postat av: Tess

Nej jag har faktiskt aldrig tidigare svimmat så det var riktigt obehagligt! Dagen efter var man ganska matt men annars inga biverkningar förutom där jag slog huvudet i marken! Kunde gått riktigt illa dock!



Hoppas allt är bra med dig! :-)



Stor kram

2011-06-05 @ 18:36:48
URL: http://tessnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0