vilken helg..

Denna helgen har bara svissat förbi då jag jobbade igår oxå.. I fredags när jag slutade hämtade Rickard mig med nya bilen, jag hade bara sett den på datan innan dess, den var såklart jätte fin men stor :-) (volvo v70)

Vi åkte hem till Petra fick lite mat sedan spelade vi kort och spelet galen panna himla trevlig fredagskväll!!
I går var det jobb igen får så mkt varor nu att det är helt galet..nästa vecka är en av dem tuffaste på året faktiskt så det är långa och intensiva dagar!! På vårt lager ser man knappt över alla varor det är gångar liksom över allt helt sjukt vad mkt vi dricker haha!!
Igår efter jobbet sprang jag till bussen som skulle gå 14.45 för jag skulle vara på landön kl 16 men bussen kom inte förrän 15.20 så sa till mamma o bella att jag inte kom dit för jag han inte åka ut med sofie och dem och rickard skulle hem till macke!
Men bella fixade så jag kunde åka med Markus ut dit så det fick bli så!! Vi åt lax och sen jordgubbar mkt gott!
jag var hemma strax efter 19 igen, dem ville jag skulle åka hem till Macke men kände inte för det så jag satt ensam hemma igår och tittade på tv, det har nog aldrig hänt en lördag kväll innan hihi!!
Ledig imorgon fast vi har möte på jobbet så får ta mig in ändå :-) lite tråkigt!
Hoppas ni haft en trevlig helg!! kramizz

Kommentarer
Postat av: Linda

Måste va helt galet vad folk köper dricka inför midsommar:)



Dags å sova nu.godnatt

Puss

2011-06-19 @ 23:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0