Sommardagar!

ÅÅåå vilken härlig ledig dag jag hade igår, Rickard har semester vi så packade väskan o fikakorgen, och hade en hel dag på stranden! Mötte upp Sofie o barnen, sen kom Rickards mamma,Marie,Anton,Malena och micke ner! Lite senare på eftermiddagen kom även Markus och dumpade av Bella o David! Hur skönt som helst!! Vi åkte hem strax efter fyra då var vi hungriga så jag slängde ihop en kassler o pastasallad med lite vitlöks bröd mums! var så trötta när vi kom hem att jag nästan somnade på soffan! fast vid 19 hade jag bokat med Petra att vi skulle nalla lite jordgubbar på deras fält som vi kunde frysa in så det gjorde vi, var även så himla skönt på kvällen ute så nice!
Nu blir det jobb resten av veckan!! kram hej!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar att jag oxå vatt ledig så jag kunde åkt till stranden :)

Får hoppas det inte regnar hela helgen :(

Puss

2011-06-30 @ 22:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0