Redan torsdag..

Oj vad veckorna går fort när det är en röd dag i början :-) redan torsdag och jag är ledig i helgen :-) idag jobbar jag 13-19.30 sen i morgon har jag monster pass 8.30-19.30.. det är så mycket nu inför studenten och sweden rock, men jag fattar inte folk som handlar idag och imorgon till studenten och sen kan folk bli sura för att något speciellt vin eller annat är slut..mmm handla i tid nästa gång men folk lär sig aldrig!!
Igår fick jag en fråga, finns det inte bubbel vin/ champagne på box? men hallå?!! Ganska skojigt!!
I morgon åker syster o andre till cypern en vecka utan barnen!! jag är avis!! men det är dem verkligen värda speciellt syster som inte varit utomlands på massa år!! Elias ska vara hos sin pappa och Ebba hos sin farmor o farfar! Trevlig resa!!!
varit lite tråkigt, Rickard har jobbar tidig morgon nu i 3 veckor vilket gör att han börjar mellan 04-04.45 på morgonen.. gör oxå att han är jätte trött på kvällarna och behöver lägga sig tidigt.. men snart har han semester i 3 veckor och jag jobbar så då blir det väll tvärtom haha!!
På lördag ska vi på grillparty hos Jenny o Daniel ska bli jätte skojigt, verkligen på tiden att dem har fest hihi ;-)
Ser verkligen fram emot lördag!!!
Puss hej!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas dom får en trevlig resa :)



Ska bli väldigt trevligt på lördag :))



Puss

2011-06-09 @ 13:42:50
Postat av: Anna

va bra att du är kvar o läser!! ;)



Jag får också skärpa mig.. dumma oss!



Kram

2011-06-09 @ 21:03:29
URL: http://heddishsaker.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Inga bebisar ute....får gå fort om dem ska hinna ut på din gissning. Hehe =)

2011-06-11 @ 23:28:35
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0