verkligen en mys fredag!!!

I fredags efter ett monter pass åkte vi hem till ida o sebbe för middag och  mys! Jag hade sagt till Rickard att jag kunde köra för jag skulle ändå jobba på lördag och bussarna nu är kaos under kristianstaddagarna..
Vi mötte Mia o ralle utanför så var bra tajming!
Jag verkligen ÄLSKAR detta gäng, jag har varit ärlig mot Ida och berättat innan när jag fick veta att hon träffade Sebbe att jag tyckte si och så om honom fast jag inte kände honom hade jag en del förutfattade meningar..det är så att bo i en liten stad.. nu i efterhand kan jag bara säga att jag haft fel, jag diggar Sebbe sjukt mycket han är så nice på alla sätt och vis!! Detta har jag oxå sagt nu i efterhand!
Jag verkligen älskar att vara med detta gänget!!! Så roligt för att Rickard känner likadant vi har så kul tillsammans med dem!
Vi fick 3 rätter så himla gott allting mmm!! Dem andra drack massa vin,snaps,öl,whiskey,sen grogg hihi man hörde hur ljudnivån bara höjdes under kvällens gång! Nästa gång är det Mias tur igen för nu har vi gått ett varv!! Det har blivit så var Mia som började och sen hade vi middag för dem för 2månades sen och nu var det ida o Sebbes tur, skit roligt hoppas det håller i sig men våra dejter! :-)
Vid halv ett fick vi köra hem för jag skulle upp och jobba hade velat stanna längre..

Kommentarer
Postat av: Ida

<3 till dig ! Forever min älskade vän !

2011-07-17 @ 22:07:59
Postat av: Anna

jag tycker också sebbe är en trevlig prick!

Kram o puss

2011-07-18 @ 18:45:10
URL: http://heddishsaker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kunde du tycka dåligt om sebbe när du inte kände honom?

2011-07-18 @ 20:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0