Tårar...

Japp först blev det glädje när jag fick brevet och det stor att Anna o Foffo har gift sig och nu är på cypern, dem gifte sig hemma förra veckan och igår stack dem till cypern, sådan glädje! Trode dem skulle gifta sig för jag har rotat lite men anna har varit så hemlighetsfull! men ja trode dem skulle göra det på cypern!! Så glad för deras skull helt underbart!!
Sedan läser jag välkommen på bröllops fest lördagen den 13 aug! Det är ända lördagen detta året som jag inte kan göra något eller ändra på något för då är jag på Rhodos, det är så himla typiskt vi åker en söndag 7-14aug det känns så jädra tråkigt! Vill så gärna dela denna dagen med dem! Jag är så ledsen för detta, vad jag än hade haft planerat den 13aug hade jag ändrat på det för att få vara med på denna festen men nu går det inte..
Det ligger även en liten extra lapp i där det står sandra min lektant :-)
Hon ville att jag skulle hjälpa henne och stå för lekar/underhållning denna kvällen å vad jag älskar sånt och vilken ära det varit!!
Finner inga ord!!

Kommentarer
Postat av: Anna

vännen min... jag är också ledsen att en av mina bästa vänner inte kan va med på vår dag, men jag förstår!! Man kan inte bara avboka en resa sådär.. Vet att du är glad för vår skull ändå!! :)

Puss puss

2011-07-30 @ 21:34:41
URL: http://heddishsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0