Ledig solig dag!

http://www.solresor.se/booking2/step3/?transport=0&type=oneway
Älskar att pricka in en ledig dag när det är strand väder! Så himla härligt idag var det lagom varmt!
lLgt upp en länk på hotellet som jag o linda ska bo på hoppas den funkar denna gången!
Annars heter hotellet Bleu Horizon palm beach och vi åker med solresor 7aug! Ni som var nyfikna!
Såg dem höjt priset med ett par tusen sen jag bokade, kan det vara för det varit fint väder nu några dagar, hmm tur vi redan betalt!
Ska bli så himla skönt!
Ska snart krypa ner jag är dödstrött, man blir så slö över att inte göra ngt allas :-( nu har jag 3 långa jobbedagar framför mig sen lör oxå fast de går fort för sen på kvällen ska Linda ha 25års fest!
Har 9-19.30 både tor o fre :-( imorgon "bara" 8.30-18.30!
Kram hej på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0