Mys helgen snart över..

Herregud vem är du "Sara" varför ens lägga tid på att kommentera mitt inlägg.. vad är du avundsjuk på? Sluta läs istället Tack!!!
Igår efter jobbet åkte jag bara hem och tog det lugnt.. Vi lagade god mat och fruktsallad, tittade på handbollen.. jag gjorde lite annat i mellan haha.. sedan tittade vi på en rolig revy!! hade bara mys pys och tog det lugnt själva.. det var längesen!
Vakande redan 9 idag.. Jag kände direkt att jag vill göra ngt men visste inte vad.. Frågade älsklinen om vi skulle åka till Nova lund och titta lite, vet att han letat ganska länge efter lite grejer men inte hittat i stan.. så jag fick inte direkt nej utan kanske vi kunde åka.. sedan tog det inte lång tid förrän vi satt i bilen :-)
Hade en trevlig dag på Nova, hjärtat fyndade och hittade en hel hel! jag gick inte lott lös hem jag heller!!
Nu blir det snart handboll igen, kanske får fixa ngt lätt att äta, vi åt lunch i Lund men man behöver ngt mera ikväll!!
Åå man drömmer sig bort till värmen igen.. här var det inte helt fel att vara..
På lör ska jag ha tjejfest ska bli jätte roligt!!! Puss hej!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sluta sura nu Sandra och tyck inte synd om dig själv.

2011-01-23 @ 21:39:38
Postat av: sandra

Jag tycker inte synd om maj själv alls, har jag ens skrivit det nånstans? sluta läs istället om det jag skriver stör dig!!

2011-01-23 @ 21:48:33
Postat av: Elene:)

Fin blogg:)<3



Besök gärna min :) följa via blogglovin?:)



Klicka på min reklam med:)



Kramar

2011-01-23 @ 22:18:56
URL: http://theelene.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag håller med dig Sandra, sluta läs om du stör dig, verkar dock som om sara har för mycket fritid!

2011-01-24 @ 14:08:52
URL: http://Www.petitefia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0