Haft en trevlig helg!!

Lite trött är man allt idag.. kom nyss hem från skoglösa har nanat där inatt!! Rickards föräldrar är på lyx kryssning i västindien.. inte alls avis!! Så vi hjälps åt alla att passa huset, blommorna och hunden :-)

Hade mys kväll med Malena o Micke, vi tittade på massa sport , lagade mat, spelade kort och andra spel väldigt trevligt!! När klockan tickat över 01 och vi blev trötta var det först dax för grädd krig mellan malena o micke herre gud hahah.. Tack för en trevlig helg!!
Ska ha en födelsedags bjudning i slutet av månaden ska bli trevligt, bjudit alla tjejerna på jobbet plus andra vänner och släkt.. ska bli jätte kul blir blandade åldrar!! hiihihi..
Får hoppas att många vill komma!!!
Folk har börjat fråga redan vad jag önskar mig, det är ju så himla svårt sånt haha..sagt bara dem kommer blir jag glad..
Sagt till min familj att jag bara önskar mig pengar och presentkort i klädaffärer, för vi ska till malmö i slutet på feb och då hade det varit kul att kunna shoppa lite!! Lätta önskamål va? hihi.. Sånt gillar mamma iaf :-) Hon tycker det är smidigt så får man själv köpa vad man vill ha!!
vet inget annat jag vill ha.. bara presentort!!!
Petra är dok duktig på att köpa presenter så hon får fria händer :-)
Vi ska snart hem till Petra, syrran och dem ska oxå dit så blir mysigt att träffa alla!!!
puss hej!

Kommentarer
Postat av: faster

tack för det :) men nu fick jag ju lite prestationsångest haha!

2011-01-17 @ 16:04:04
Postat av: Anna

Det ska bli skoj o komma bort o fira dej vännen!!



Kramar

2011-01-18 @ 11:03:33
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0