Fredag tjohoo..

ÅÅ vad jag gillar fredagar fast jag ändå nästan alltid jobbar 9-19.30 och sedan lördagen.. men jag gillar dem ändå :-)
Igår var det en jobbig dag.. visste att Elias skulle opereras kl åtta och att syrran jobbigt nog bara fick sitta i väntrummet fick bara vara en med han inne i rummet..
Mamma ringde och berättade att Bella inte fick luft att det var lite panik uppe i abisko där hon är nu och jobbar.. dem hon bor hos ringde en ambulans men det är tio mil till närmsta sjukhus som ligger i kiruna så det var bara att köra och möta ambulansen,jobbigt att vara så långt i från henne när hon behöver oss! men jag är glad att hon bor hos underbara människor!!
Allt gick bra med både Bella o Elias båda fick komma hem lite senare från sjukhusen!!!
Denna helgen är bara min hihih, fredags mys med älsklingen ikväll, fest imorgon för underbara vänner..på söndag blir det nog bara slapp och måndag kalas :-) Trevliga dagar framför sig, dem jobbiga har redan varit!!!
Trevlig helg!!! Puss!!! Min underbara syster!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va bra att allt löste sig till slut vännen!!



Tack för igår, så trevligt!! <3



Ang SARA; hahahaha, du gör rätt i att inte lägga nån energi på henne. Tycker synd om henne...



Pussen

2011-01-30 @ 21:06:38
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0