Underbara helgen!!!

Heej alla!!!
Haft en underbar helg i Malmö.. Det började med att Malena o Micke kom hit så åkte vi alla i vår bil.. Vår och vår ja Rickards bil haha :-)
Vi åkte direkt till hotellet och checkade in våra grejer.. sedan gick vi ner på stan och shoppade.. jag köpte en väska och underkläder.. vid 15 gick vi tillbaka till hotellet och gjorde oss snygga :-) drack lite gott och bara tog det lugnt..
Sedan samlades vi i Malenas rum, då hade dem andra oxå kommit..
Sen väntade det mat för oss och lite vin :-) En buss kom och hämtade oss och körde oss direkt till arenan..Där mötte vi en bror till en i Lasse stefans.., han var närvös och snacke glad haha.. vi visste inte vad vi hade för platser, det stod louge?! och det stämde vi hade en egen louge haha.. egen toa å så :-) vi satt typ högst upp fast ändå rakt framför scensen så var super bra!!
Jag tyckte nästan alla var bra, det var nog lite extra bra när man var där på plast :-)
Jag älskar ju Linda Bengtzing som ni vet haha ;-) Riktig schalger låt, fast dem andra var oxå bra!!
Sedan åkte vi tillbaka till hotellet och tog en drink, inte jag dok för kände mig ganska nöjd och blev ganska trött :-)
Hotell frukosten är såå god där tycker jag massa gott mmm...
Vi stack till Entre sedan för mera shopping, köpte en Jacka och Sjal på Veromoda.
En kofta på gina japp det var det :-) Smsa med Linda under tiden när vi va på entre, hon var i Helsingborg och shoppa, hon skriver att hon köpt en jacka.. hmmm vi kom snabbt fram till att vi båda köpt samma jacka.. jaja bra smak har den tjejen iaf :-)
Tack älskling för denna helgen!!! Älskar dig!!!
Idag har jag varit ledig men ska åka in strax på ett möte, lite segt att åka in när man har en ledig dag men men..
fast jag är ledig imorgon oxå då fyller lilla mamma år!!!
Puss hej!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi har båda bra smak hihi <3



Sov gott



Puss

2011-02-28 @ 21:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0