mmmmmm..

Mest bara trött :-( ont i ryggen, men kanske det känns bättre idag inte hunnit känna efter! Skulle varit på massage nu kl tio men hon ringde hennes barn hade spytt.. hade nog verkligen behövt massagen men det få vänta..
I mars ska älsklingen åka på skidresa i tio dagar hur ska jag klar mig? undrar ens om jag vågar sova här själv i huset haha.. Det vågar jag nog..men usch vad tråkigt.. hade jag haft pengar kanske jag oxå skulle åkt nånstans..
Får hoppas det blir nån semester i sommar istället..
Igår när jag kom hem hade älsklingen gjort en såå god köttfärssås..mm brukar vara jag som lagar den men gud vad gott det är att äta någon annans mat i bland hihi!!
Nu blir det frukost sedan jobb lite senare!!
Puss hej!!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag går in hit och fasar varje gång över att du kanske lägger upp bilder från festen! ;)



stackars dej som har ont i ryggen... krya på dej



puss

2011-02-03 @ 15:39:37
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Tess

ja jag va i er lägenhet en gång.. men har för mig att de va öppet mellan köket o tv rummet eller?? har du varit hos Mari (Sandras mamma?) vår ser likadan ut fast då på andra våningen.. :)

de e ju en trea.. seriöst så vet ja inte hur många kvm den e på :) ahaha.. men har satt in extra element nu..så nu e de svettigt här inne.. men hellre att de e varmt än kallt. speciellt för Oliver skull!!

2011-02-03 @ 23:24:37
URL: http://killertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0