jaja..

Ca 70st har tittat på mina fina bilder ja lagt upp från min födelsedagsfest och EN kommentar vad roligt.. och den är från Linda som är på Aruba.. Dåligt Dåligt..
Jag är så ledsen, fick inbjudan till Heddas dop, hade så gärna velat gå men det är den lördagen jag inte kan 26e feb.. det är den helgen vi ska vara i Malmö, ni minns min julklapp från hjärtat! Så typiskt!!
Idag har jag fyndat för mitt presentkort jag fick av Ullis på Aima.. Blev 3 st fina tröjor för 229kr.. dem hade kostat nästan 800kr var 70procent Rea det gillas, Tack Ullis!!
Saknar min Linda, som njuter av sol och bad!!
Godnattis på er!!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Kul att du hittade fina saker för ditt presentkort! :) Har inte haft tid att kolla tidigare, men idag hade jag tänkt att kommentera vännis... Puss på dig!

2011-02-07 @ 21:36:13
Postat av: Anonym

Hej sandra

2011-02-08 @ 19:46:53
Postat av: Linda

sv: Jag ville åka till Kenya nått år innan jag blev gravid men det blev liksom aldrig av och sen när jag vart gravid så sa jag att när mitt barn va tillräckligt stort så ska vi åka till Kenya och åka på safari och jisses vilken upplevelse för mitt barn =) Och fortfarande vill jag det <3

2011-02-08 @ 21:19:51
URL: http://jacob070527.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0