Vinterkräksjukan..

Fy farao vad jag mått dåligt, det började i måndags kväll sent efter att malin åkt hem.. jag tog en dusch o det började köra lite i magen.. jag gick och la mig men sen kom paniken, fram med svabb spannen och ner på toa..då var det båda hållen samtidigt och hela tiden.. la mig på soffan låg där hela natten men fick springa på toa minst en gång i timmen.. det är bland det värst jag varit med om :-/ tidigt igår morse hade jag verkligen inget kvar i kroppen men spy det skulle jag visst göra, det va ännu värre då ju, gjorde så jädra ont! Älskade farmor kom hit med blåbärssoppa, nyponsoppa och lite piller jag skulle ta, tack älskade farmor!!
jag drack lite avslagen coca cola, aldrig har cola smakat så gott, skulle kunna dricka hur mycket som helst men tog det försiktigt med en liten sked :-)
en gång av alla dem ja sprang ner på toa så blev det svart för ögonen och jag trillade och slog mig lite, hamnade mitt på golvet på rumpan o spydde på golvet, fy fan vad läskigt det är när man inte kan kontrollera sin kropp!
Inatt fick jag sova hela natten, åt nyss en knäckemacka, annars har jag inte käkat ngt sen i mån kväll :-/
Rickard är oxå hemma idag, inatt va det hans tur, han är "bara" dålig i magen.. Trots skilda toaletter o sovrum tog det bara 24timmar innan han mådde dåligt..
Detta önskar jag inte ens min värsta fiende, om jag haft någon! Nyss tatt en dusch det var underbart för så fräsch va jag då inte innan..
nu blir det soffan igen, tar nog tid att återhämta sig, kroppen e helt färdig..
Tack för alla söta sms å annat!
kram

Kommentarer
Postat av: mellan systern :-)

Usch syster! fy fan!!! skönt att du mår bättre nu! hoppas att malin o farmor klarar sig som du sa. men det kan ju inte du hjälpa. du hade ju aldrig träffat dom om du visste att du skulle bli dålig ju!



KRAM!!!

2011-12-14 @ 13:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0