Torsdag igen..

Veckorna går så fort tycker jag... har städat lite, tvättat och lagat spagetti o köttfärssås som strax e klar :-)
Ledig idag men ska faktiskt jobba på Teaterbaren ikväll utan min syster, Hoppas Sara i Ida tar hand om mig där ikväll, vet bara att det är julbord och att det kan bli sent jag börjar 16.30, allt lite närvös haha!!! Bella har själv fullt upp idag så hon fick dela med sig lite till mig, hon jobbar på Apiti nu och sedan på Mstore!!
I tisdags var vi på Kippers med jobbet som varje år i Dec var jätte mysigt, det e så mysigt där nere!! Vi fick en soppa till förrätt med massa gott i och det fanns oxå pilgrimsmusslor i som jag aldrig käkat innan, det va lite läskig konsistens tyckte jag haha :-) ett vitt vin till detta!! Varmrätt var det hjortfile med rödkål, en god sås, råstekt potatis med massa vitlök och andra små goda tillbehör! Ett rött vin till detta såklart! Efterätt var en krusbärskräm med glass och massa annat gott på :-) ett sött vin till detta :-) Hade en mysig kväll! Det var en väldigt trevlig meny dessutom! Dok sprack mina points lite hahah ;-)
Nu ska jag äta lite lunch och fixa till mig lite!! kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad bra att maten va god och att ni hade de mysigt med jobbet :)

Kul att Bella fått ett jobb till :)

Lycka till ikväll med jobbet, de fixar du :))

Puss

2011-12-08 @ 15:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0