Mina klappar!!

Ville visa vad jag fått för fint så försökte ta lite foto på mina saker så jag kunde visa er :-)

Av Rickard fick jag stora schampoo o balsam, gillar dem, Marie har dem på sin salong!
Fick även presentkort på ansiktsbehandling,massage osv aldrig varit på ren hud ska bli underbart!
Fina underkläder av Farmor
Av Petra med familj fick jag 2st ID ögonskuggor, ansiktskräm o rengöring som hon köpt av Anna, fick prov på detta sist jag va där o tyckte det va underbara produkter! Fick även ett kitt från Bodyshop Love it!!
Detta fick jag av sofie.. Älskar Te!!
Fick smink av mig själv..
En bok..
Av svärföräldrarna fick vi biljett till diggiloo i sommar!
Super fin som Ingrid hittat..
Fick en parfym av Bella jag glömde foto :-) från lancome mmm luktade super gott!
Fick 500kr av Rickards mormor och morfar dem är helt underbara!
Fick även pengar av Mamma o Tompa!!
Sen ska jag,sofie,petra o bella på melodifestivalens deltävling i Malmö! Jag o Bella gav det till Petra och jag gav det till Sofie , sen gav jag o Bella det till varandra oxå :-) ska bli jätte mys!!
Tusen tack alla!!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh så mycket fint! Får man när man varit så snäll som du!<3

kul med Mello, då ses vi där! Tack för det tipset till min make!;)

2011-12-26 @ 16:11:20
Postat av: sandra

Hihih Varsågod, tänkte du nog skulle uppskatta det :-) Mötte han på stan när jag nyss hämtat mina biljetter ;-)

2011-12-26 @ 16:29:12
Postat av: Linda

Åhh vad fina paketer :)

Har oxå kikat på den lyktan, den e såå fin :)

2011-12-26 @ 16:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0