Julafton!

Julafton startade vi hos Mamma o Tommy med god frukost!! Ville hinna träffa dem oxå innan alla skulle iväg på annat håll, var tomt utan Elias såklart då han firade jul med sin pappa detta året! Vi bara åt och snackade skit myspys!!
Sedan åkte vi hem och byte om och fixade oss klart för att se kalle Anka hemma hos Petra <3
Massa gott till Kalle Anka!!! Glad att jag han träffa dem oxå på Julafton!
Klockan 16.30 var vi hemma hos Rickards föräldrar, det blev massa god mat! Sen kom en sjukt sexig tomte och gud vad snälla vi varit, jag tror aldrig att jag sett så mycket julklappar ändå skulle både Petra o Ingrid dra ner på julklappar i år men det kunde inte jag se dok! Vi åt massa godis, och annat gott!!
Tack för en underbar jul! Så glad att jag har så många fina människor omkring mig <3

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tack själv vilka fina bilder du tagit.

Kram på dig.

2011-12-25 @ 16:22:35
Postat av: Linda

Vilka fina bilder på er alla :))

Jag måste säga att jag tycker du å Rickard blir bara mindre å mindre varje gång jag ser er. Det klär er å ni e så värda det så som ni kämpar :)

2011-12-26 @ 16:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0